Frisören och plugg

Sorry att ag inte bloggade igår, men jag pluggade en del sen hade jag inget intressant att skriva om, så jag orkade inte. I alla fall, idag efter skolan åkte jag till frisören och klippte mig. Klippte bara topparna men det var ganska slitet så fick ändå klippa typ 3-4cm. Jag är nöjd i alla fall och det känns väldigt fräscht nu. Efter det läste jag klart sidorna i min engelskabok, åt kvällsmat och sen pluggade jag samhäll. Jag har precis avsltat det och tänker inte plugga mer idag. Ikväll ska jag bara slappa samt kolla på PH. Kram på er. 
Snabb bild på mitt hår, ni får gärna ignorera att ljuset gör att jag ser ut som ett blekt spöke utan ogönbryn. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback