Harry Potter maraton

Ledsen att jag inte bloggade igår, men det fanns ingen tid till det. Direkt efter skolan åkte jag, Ida, Julia, Alexander och Marcel hem till Annie och Lois. Vi skulle ha Harry Potter maraton och se alla filmer utan paus under dygnet. Dock satt vi ju inte och sträckkollade utan ibland hade vi bara det på i bakgrunden medan vi gjorde annat, eller satt och pratade osv. Vid tio kom även Frida, Elias, Lina och Jessie i några timmar vilket var väldigt roligt. 
 
I alla fall, jag, Ida, Marcel och Lois dygnade för att se filmerna under natten så jag har sovit max två minuter inatt haha. Natten slutade i en hel del skrattanfall, vattensprutande och konstiga konversationer haha, men sjukt kul. Vi såg i alla fall klart den sista filmen imorse sen gjorde vi lite annat kul innan vi åkte hem igen. Det var i alla fall ett väldigt lyckat dygn och jag hade jätteroligt!
Bjusar på två halvskeva bilder från inatt haha..


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback