Lyckad fredag

Igår efter skolan åkte jag Lina, Alexander och Julia till Grand där vi även mötte upp Jessie. Vi hade jätteroligt och jag köpte en ny tröja som jag är väldigt nöjd med. Efter det åkte vi hem till Annie och Lois och pluggade lite, sen åkte jag hem till mig och åt kvällsmat. Vi åt oxfilé med hassebackspotatis och det var så gott.
 
Efter kvällmaten cyklade jag tillbaka till Annie och Lois där de andra också var kvar. Efter ett tag blev vi överhypade vilket kortfattat slutade med att i princip alla fick byta och om det var blött överallt haha. Sen lugnade vi ner oss lite och då satt vi och snackade, skrattade åt allt, köpte glass på Coop och massa annat kul. Jag hade i alla fall en superoligt kväll!
Bild från när vi fikade på Grand, den där kladdkakan var såå god. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback