Rolig kväll

Igår hade jag ju studiedag, jag var upptagen hela dagen så jag hann inte blogga. På morgonen pluggade jag lite kemi, och efter det cyklade jag hem till Annie och Lois. Vi bakade en hallon och kanelkaka som blev väldigt god. Vid fem mötte vi upp massa andra (vi blev 11 stycken totalt) för att gp och bowla. Har inte gjort det på länge så jag var ganska dålig, men det var jag inte ensam om haha. Efter det åt vi thaibuffé på Kho Thai vilket var väldigt gott. Några stack hem efter det men vi som stannade var på stan lite, sen hemma hos Annie och Lois och efter det på stan en stund till. Vi hade i alla fall väldigt roligt och jag kom hem lite innan ett efter en riktig kyckad kväll!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback