16 september

Igår kväll var jag och min familj hemma hos Sofie för att kolla på fotbollsmatchen samt äta pizza och kebab. Det var mysigt, dock gick det ju inte så bra för Malmö i matchen. När vi kom hem kollade jag och Max på PH och efter det gick jag och la mig. Eftersom PH slutade halv ett igår var jag lite tröttare idag än vad jag brukar vara kanske, men det var det värt. Halv ett är ju inte jättesent ändå.
 
Skoldagen var lugn i alla fall, som alltid på onsdagar vilket är väldigt skönt. Efter skolan fixade jag med min photostory till spanskan som ska redovisas imorgon. Jag hatar att höra min egen röst och det faktum att jag pratar spanska gör ju inte saker bättre haha. Efter det var jag i stan med Kalle för han skulle klippa sig, och nu är jag hemma igen och tänkte fixa lite saker. Hoppas ni haft en bra dag. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback