Min fredag

Så här har min fredag sett ut, i matväg i alla fall haha. Efter skolan drog jag, Ida och Julia hem till Annie och Lois för att prova göra Deep Fried Ice Cream (två sista bilderna). Det tog ganska lång tid då de behöver frysas minst en timme i tre omgångar, så under tiden hann vi med lite annat också. Bland annat äta middag som Annie och Lois pappa lagat (tre första bilderna alltså), så det var jättesnällt och väldigt gott också :) Efter middagen gjorde vi klart glassen och resultatet blev ändå över förväntan på själva tekniken, sen är det ju egentligen bara glass med ett frityrlager så det är ju ingen speciell smak direkt, men det var gott och väldigt roligt att prova. Jag kom hem för en stund sen så det blev en ganska tidig men väldigt mysig kväll. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback