Sightseeing och annat

Lite blandade bilder från idag, först från sightseeingen och sen från shoppingen. 
 
Idag har vi varit på sightseeing och det känns som att vi varit överallt i hela Rom haha. Nejmen vi har gått och sett väldigt mycket vilket har varit kul. Vi hade vår guide även idag och hon tog oss till massa olika sevärdheter som ni ser på bilderna. Utöver det gick vi självklart till Colosseum (och Fontana di Trevi) men jag tog så många bilder där att jag tänkte lägga upp dom i egna inlägg.
 
Efter sightseeingen shoppade vi lite igen, jag hittade dock inget speciellt idag men det var mysigt ändå. Det har varit sjukkt varmt idag, 24 grader och sol så jag svettades ihjäl i mina jeans haha. Men man ska inte klaga, älskar att vi får lite sommarväder.  Nu är vi precis hemkomna från en jättegod restaurang och efter bloggat klart tänkte jag duscha och fixa mig inför kvällen, kram. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback