Vatikanstaten

Här ser ni en massa bilder från Vatikanstaten (och lite annat) som vi besökte idag. Vi hade hyrt en egen svensk guide vilket var bra, det gjorde det hela lite mer intressant även om jag inte lyssnade supernoga på exakt allt haha. Vi gick även upp högst upp i Petriskyrkan vilket var häftigt, bilder från det tänkte jag lägga upp i ett egent inlägg.
 
Efter vi varit på hotellet och fixat oss lite tog vi oss som sagt till stan för att shoppa lite och bara titta runt. Jag hittade två saker som jag är supernöjd med. Sen tog vi även en fika på ett mysigt ställe, vi skulle bara ta några drinkar men det var Happy Hour så vi fick in hur mycket olika mackor, nötter, glass osv som helst helt gratis haha. Efter ytterligare shopping åt vi kvällsmat på en mysig italiensk restaurang och nu är vi hemma igen. Hoppas ni haft en bra dag hörrni, kram. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback