Sista dagen

Ett litet, litet urval av bilder från mitt sommarlov (några är tagna innan eftersom vi hade så fint väder då). 
 
Idag är sista dagen på mitt sista riktiga sommarlov. Fyfan vad hemst det känns att skriva så men det är ju typ sant. Jag börjar ju sista året på gymnasiet i år och helt ärligt är jag inte redo. Jag har haft ett superbra sommarlov och gjort så mycket roliga saker, men fan vad snabbt det har gått. Jag har så otroligt många roliga minnen att titta tillbaka på, videos att skratta åt, historier att berätta och upplevelser att minnas från detta lov (kan ju säga att mycket är från Rhodos haha). Jag har haft det så jäkla roligt och trots att det var mitt sista riktiga sommarlov kommer jag alltid kunna titta tillbaka på det med ett leende på läpparna. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback