2016 - Januari + Februari

Januari - Det hände egentligen inte så mycket, därav inte så många bilder. Firade in 2016 med mina kompisar och hade en jättebra kväll, fotade en hel del, kollade jättemycket på Friends med Annie och Lois och var på IKEA. Hade även världens spring-period och sprang oavsett väder, den är tyvärr borta för längesen haha... Åt på Zack's för första gången och det har blivit många besök sen dess eftersom det ligger typ jämte skolan hehe. 
 
Februari - Började månaden med att vara sjuk, och strax därefter hade jag tacokväll med mina kompisar och var på Grand med Annie och Lois. Åt semlor med Annie och Lois på semledagen och hade världens mysigaste alla hjärtans dag med mina singelvänner. Spenderade sportlovet i Österrike och hade en av de roligaste veckorna, och avslutade sedan månaden med ett matteprov (inte lika kul). 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback