Fika, tacos, pynt, jobb

Förlåt för sämst uppdatering, men jag har varit jätteupptagen de senaste dagarna. I måndags slutade jag jättesent och var dessutom kvar i skolan för att julpynta vid skåpen. Igår efter skolan fikade jag med mina kompisar och sen åkte vi hem till mig och åt tacos, bästabästa. Sen satt vi bara och snackade och såg PH inann de gick hem. Idag direkt efter skolan hade jag körlektion, sen gymmade jag och efter det jobbade jag till halv åtta. Så, nu fick ni en jättekort recap av de senaste tre dagarna haha. Ska jobba imorgon och på fredag också så uppdateringen kanske förblir lite halvtaskig så förlåt i förväg för det. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback