Alla ♥ Dag

Glad alla ♥ dag allihopa! Jag började dagen med att springa en runda (so romantic) och efter det åkte jag, mamma, Kalle och Max till Grand. Jag köpte ett par nya skidglasögon vilket var väldigt behövligt, men förutom det hittade jag ingenting.
 
Vid tre åkte jag hem till Annie och Lois med Lina för att fira alla hjärtans dag tillsammans som singlar haha. Vi gjorde chokladfondue och köpte även massa annat gott som vi åt framför en film. Det var en romantisk komedi som hette Just Go with It som var väldigt bra faktiskt. Dock överdrev vi ganska mycket med snackset så det slutade med matkoma innan en tredjedel ens var uppätet haha. Vi hade i alla fall en jättemysig kväll, hoppas ni också hade det ♥


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback