Redo för Österrike

Idag har vi så mycket att fixa, jag har inte hunnit sätta mig förrän just nu då jag har gjort massa saker. Det började med att jag i morse inte hittade mina nycklar så jag fick extremt brottom och jag fick verkligen inte komma sent till min första lektion då jag skulle ha redovisning/debatt. Så jag kom inklampande i sista sekund, svettig, oförberedd och med alla ytterkläderna osv på mig.
 
Anyways, efter skolan gymmade jag, åkte hem, hittade mina nycklar, åkte tillbaka till skolan för att hämta mina mattegrejer (glömde dock miniräknaren vilket var väldigt dumt) och sen till apoteket för att hämta ut en sak. Efter det började jag städa mitt rum samt packa allt inför resan. När det var gjort åkte jag med pappa och Kalle för att hämta mat som vi precis har ätit, och nu sitter jag hät och ska snart fortsätta med det sista av min packning. Sen ska jag även hinna duscha ikväll som helst fixa naglarna, sp detta blir en lite stressig dag men det är det värt. Imorgon bär det ju äbntligen av till Österrike!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback