Späckad dag

Sorry att jag inte har bloggat tidigare idag, men jag har varit upptagen större delen av dagen. Efter skolan kollade jag och mina kompisar som sagt på lite greje rinför i sommar (ni får veta mer när allt är klart). Sen var jag och Lois på stan en stund och efter det var jag ute och sprang. När jag var klar med det så kollade jag på lite serier innan vi (la familia) gick över till våra grannar på middag och lite "planering" inför Österrike på fredag, så taggad! Jag kom hem för ett litet tag sen och resten av kvällen tänkte jag bara ta det lugnt, har sovmorgon imorgon så jag behöver inte lägga mig jättetidigt. Kram på er.
Bild från Trysil förra året. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback