Superdag

Idag har det varit strålande sol hela dagen! Så himla härligt. Min familj och Våfflan var ute i backen redan vid åtta för att kunna åka manschester vilket var så himla grymt. Det blev sjukt bra åk ända fram till eftermiddagen då det blev lite uppkört och tungt. Sen drog jag till med en väldigt fin vurpa i fun-parken när jag skulle hoppa, slog i knät så nu kan jag inte gå normalt haha, men åka skidor funkar. I alla fall, resten av dagen ska jag duscha, kanske plugga lite matte och sen är det middag. Efter middagarna brukar alla barn/ungdomar hitta på något kul (typ spela kort) så deg blir väl något liknande idag. Hoppas ni har det bra hemma i Sveroge allihopa!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback