Bakning med kompisar

Idag efter skolan hade vi först en så kallad minimässa på skolan om programfördjupningar och IVÄ inför nästa år. Jag är fortfarande lite förvirrad men vet ungefär vad jag vill välja tror jag. Efter det följde mina kompisar med mig hem för att baka lite. Vi gjorde chocolate chips med tre olika fyllningar som blev jättegoda, En med oreo, en med s'mores (min favorit tror jag) och en med nutella.
 
Vi lagade även mat, kollade på Friends och lite annat roligt. Så förutom en historieskrivning på morgonen (som känns så skönt att ha avklarad även om jag kanske inte är jättenöjd över min prestation) så har det varit en mycket bra dag. Hoppas ni också haft det bra, kram.
Två bilder som Lois tog på kakorna, hur gott?


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback