Private Practice

Idag missade vi vår sovmorgon för ett engelskaprov, så det sög ju. Men provet gick ganska bra ändå tror jag. Förutom det hände inte så mycket i skolan och efter vi slutat var jag på gymmet. När jag kom hem åt jag kvällsmat och nu är jag ensam hemma vilket är väldigt skönt haha. Tänkte snart göra lite verma mackor och kolla på någon serie. Har precis börat kolla på Private Practice, vilket är typ en spin off av Grey's Anatomy men man får följa Addison efter hon lämnat Seattle. Hitills är den helt okej, jag längtar dock mest till jag kommer till tredje säsongen för då börjar Amelia Sheperd att vara med och hon är en av mina favoritkaraktärer i Greys. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback