Sista dagen + Grey's Anatomy

Idag är det sista dagen på jullovet, imorgon är det dags för skola igen och jag är inte redo. På ett sätt känns det som vi har haft lov väldigt länge men samtidigt känns det som att hela julen sprang förbi alldeles för snabbt. Men som tur är kommer det ju fler jular att längta till. I alla fall, jag spenderade den sista dagen på lovet hemma hos Annie och Lois. Jag är fortfarande där, och vi har inte gjort jättemycket speciellt. Vi kollade på de första avsnitten av Grey's Anatomy, jag har ju följt det ett tag och har pecis börjat på säsong 12. Såg slutet på säsong 11 igår och jag var ett vrak hela vägen genom de fyra sista avsnitten haha, ni som vet ni vet. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback