En helg på Öland + 18 år!!!

Ledsen för utebliven uppdatering i helgen, men jag har varit iväg under hela helgen. I fredags kom ju mina kompisar och hämtade mig för att åka mot för mig okänd destination. Det visade sig vara Öland där Lina har en jättemysig stuga med pool och allt. Så vi badade och solade som jag älskar, var i Borgholm, åt massa god mat, dunkade musik, grillade, nattbadade och mycket mer. Så himla roligt var det!
 
Idag blev jag även väckt med sång och tårta eftersom det är idag jag fyller år. Så grattis till mig själv eller nåt haha. Jag kom tillbaka till Växjö för någon timme sen och ikväll ska vi fira mig med familjemiddag, och imorgon ska jag och familjen ut och äta på PM. Jag har även fått superfina presenter av min familj som jag är jätteglad över. Vill säga ett stort tack till min bästa familj och mina fina vänner för att dom är så himla bra ♥


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback