Sommarväder + dagens planer

Vi har verkligen fått fint väder i Sverige nu, så även igår spenderade jag större delen av dagen i solen och badade i poolen. Så himla härligt. På kvällen åkte jag och Alexander hem till Annie och Lois där vi stannade resten av kvällen. Vi satt mest och pratade och slappade, och bakade även bullar (haha) som blev väldigt goda. Över till idag, om ungefär en timme kommer mina kompisar och hämtar upp mig, de har planerat någon typ av överraskning eftersom jag fyller år på söndag. Så jag vet inte vart vi ska eller vad vi ska göra, men vi ska vara borta två nätter och badkläder ska med så jag är säker på att det kommer bli skitbra! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback