Teorilektion 5

Idag har vädret varit lite halvdåligt, jag har försökt ta vara på de få soltimmarna vi fick men det var mest moln och regn vilket är synd. Men imorgon ska det var soligt typ hela dagen så det blir skönt. I alla fall, vid halv fyra tiden åkte jag och pappa in till Växjö igen för jag skulle gå på min sista sommarteorilektion med körskolan. När den var slut övningskörde jag tillbaka till stugan och vi kom hit för lite mer än en timme sen. Sen dess har vi hunnit äta kvällsmat och resten av kvällen ska vi bara ta det lugnt. Så vi hörs mer imorgon och då har jag förhoppningsvis lite finare och roligare bilder att visa eftersom det ska bli bra väder :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback