Håkan på Ullevi

Håkan Hellström på Ullevi, 4 juni 2016. Jag vet inte hur jag ska börja ens, hela kvällen var helt obeskrivlig. Hela konserten var så jävla bra, men från att Tro och Tvivel spelats ungefär en timme in var det helt fantastiskt! Hela Ullevi exploderade och jag kunde inte sluta le. Jag ryser i hela kroppen när jag tittar på alla bilder och filmklipp från kvällen som finns i min mobil. Det går inte att beskriva hur sjukt det var att befinna sig där, att skriksjunga genom varenda låt och att få vara en av de 70 000 människor som fick uppleva detta. Tack Håkan för en sinnessjuk, magisk och oförglömlig kväll. Det kommer aldrig va över för oss.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback