Senaste dagarna

Hej hörrni, här är lite random bilder från de senaste dagarna. I onsdags spelade ju Sverige fotbollsmatch mot Belgien, vilke ckså blev deras sista match i EM. Hade väl inte förväntat mig något annat men synd ändå att dom förlorade. Jag kollade i alla fall på matchen tillsammans med Ida och Alexander och när den var slut kollade vi lite på Prison Break. 
 
Igår efter jobbet cyklade jag hem och solade lite samt badade i poolen. Efter det mötte jag upp mina kompisar och vi gick faktiskt ut och fotade lite. Sen tillbringade jag resten av kvällen hos Annie och Lois vilket var väldigt mysigt. Över till idag, glad midsommar allihopa! Hoppas ni har loite roliga planer för ida, själv ska jag fira midsommar tillsammans med ett gäng kompisar i Annies och Lois sommarstuga så det ska bli superkul!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback