Sommarlov

Några bilder från idag, på första ser ni min  outfit som jag slängde ihop igår natt vid typ två hahah orkade inte bry mig så mycket (vet ej varför mina ben ser typ rosa ut på ena bilden btw..), sen en på typ halva klassen och sen lunchen idag. 
 
Idag fick vi sommarlov! Klassen samlades klockan 11 i skolan för att fika tillsammans och köra lite tävlingar och så. Det var bland annat musikquiz och mitt lag var in it to win it vilket resulterade i en enorm vinst haha. Sen var det dags för kyrkan som vanligt och efter det åt jag lunch tillsammans med mina kompisar för att fira in lovet lite grann. Det känns helt sjukt att vi har sommarlov nu, men så himla skönt!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback