Bra dag i Malmö

Har haft en sååå bra dag i Malmö med mina kompisar! Vi kom fram till Emporia vid lite efter elva och då började vi shoppa direkt. Jag hittade en del saker som jag är supernöjd med. Vid halv sju lämnade vi Emporia för att äta middag på Pinchos. Ingen av oss hade ätit där innan och det var över min förväntan, både maten och allt annat var superbra så vi fick en grym kväll verkligen! På tåget hem fick vi en hel vagn själva den sista halvtimmen vilket var väldigt roligt och det spårade lite haha. Ni ser ett litet, litet urval av alla bilder från idag ovanför, tog väldigt många fler hehe. Jag kom precis hem i alla fall och ska snart sova för imorgon (eller egentligen idag eftersom klockan slagit över midnatt för ett tag sen) bär det av till Rom, så taggad!!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback