Lugn söndag

Idag vaknade jag lite innan elva och efter en liten städning på rummet satte jag mig och pluggade lite inför kemiprovet imorgon. Efter det åt jag frukost och sen slappade jag lite, denna dagen har varit väldigt lugn förutom plugget. Jag har ätit tacos, bytt bakgrund på bloggen (ville inte ha snöflingor längre nu när det är mars), fixat lite, pluggat och nyss kollade jag och min familj på Mästarnas Mästare, är väl inte jätteinsatt men det är mysigt. Imorgon är det måndag igen och en ny ckolvecka drar igång, men vi kämpar på hörrni. 
Idag har det även kommit endel snö vilket jag inte riktigt tycker om, det är ju som sagt mars nu och jag vill at våren ska komma. Men det gör ju sig på bild i alla fall. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback