Middag på Massimo

Igår efter hockeyn var jag och mina familj på Massimo och åt kvällsmat. Det är en ganska nyöppnad italiensk restaurang och allting var supergott! Nedanför ser ni vad jag åt, och jag vet att bilderna inte är jättebra men jag var tvungen att fota med kamerans inbyggda blixt då jag inte hade med mig min externa och det var ganska mörkt i restaurangen (speciellt med tanke på Earth Hour). 
Till förätt åt jag stekta rödräkor med vitlök och stekt bröd till. Jag älskar räkor och dessa var supergoda verkligen!
Till varmrätt år jag pasta con filetto di manzo, alltså oxfilépasta. Till den var det parmensansås, svamp och tomater. Även detta var himla gott, pastan var perfekt och oxfilén var jättefint lagad. Jag har på sista tiden börjat älska pastarätter och denna levde upp till mina förväntningar, riktigt god!
Middagen avslutades med dessert, jag tog en lemoncurd med choklaglass, maränger och kaksmulor. Precis som allt annat var även denna jättegod! Sammanfattningsvis så var detta en riktigt lyckad middag och jag är väldigt nöjd med alla min val av rätter :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback