Ny dator

Fredag idag hörrni, hur skönt? Jag måste dock plugga en del i helgen för vi har biologprov på måndag och psykologiprov på tisdag, så det är ju mindre kul. Något betydligt roligare är dock att jag har fått en ny dator! Eller egentligen är den inte helt min egen, utan pappas macbook pro. Han har köpt en ny iPad och därför inte kommer använda macbooken mycket alls så därför kan jag använda den. Det är såå skönt att slippa den sega skoldatorn som jag fått mer och mer damp på de senaste månaderna haha. I alla fall, nu tänkte jag ta och kolla på det senaste avsnittet av Grey's Anatomy och äta lite naturgodis som jag köpte idag efter skolan, mums.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Amanda Jönsson

Men va kul!

2016-03-04 @ 21:53:37
URL: http://nouw.com/ammiesvardag

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback