Psykologiplugg

God morgon, jag sitter just nu i skolan och har en liten rast innan spanskan börjar. Igår efter skolan gymmaed jag och Annie, och sen gick vi hem till Annie och Lois för att plugga inför psykologiprovet vi har i eftermiddag. Vi brukar inför flera prov alltid plugga tillsammans dagen innan ett prov som lite repetition. Jag är lite nervös inför provet faktiskt, känns som att jag kan lite för lite saker, men det ska nog gå bra haha. Förutom att plugga kollade vi lite på Friends, åt korv med bröd (haha) och lite annat kul. Jag och mina kompisar bokade även en resa tillsammans i sommar, ni får veta mer när det börjar närma sig men det kommer bli såå kul!  
På tal om resa så får ni en bild från Frakrike, i brist på annat. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback