Morsdagsbuffé

Idag gick jag upp halv åtta efter en natt med alldeles för lite sömn, jag spenderade gårkvällen med Annie och Lois och sen kom även Soffan vilket var superkul. Jag kom hem lite innan två och sen var jag tvungen att duscha och lite annat så det blev inte många timmars sömn inatt haha. alla fall, anledningen till den tidiga morgonen var för att jag och familjen skulle åka till Ronneby tillsammans med mormor, morfar och Jens för att äta morsdagsbuffé på ett hotell (tror jag). Det var jättemysigt, tog dock typ inga bilder. Sen gick vi runt lite i parken innan vi rullade hem till Växjö igen. OCh ett ytterligare grattis till världens bästa mamma på mors dag, jag älskar dig ♥


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback