Malmö

Idag hade jag ingen vanlig skoldag utan jag och mina kompisar (plus massa andra på skolan) valde att följa med till Malmö på SACO-mässan. Det är alltså en mässa som handlar om vad man ska göra efter gynasiet i princip. Det var väl ganska intressant men min framtid står fortfarande rätt oklar haha. Mässan låg i alla fall bredvid Emporia så vi åt lunch där och efter det valde jag, Elli och Julia att stanna kvar där och shoppa resten av tiden. Köpte dock bara två saker men är nöjd med dom i alla fall, kan visa dom imorgon eller något. Hade i alla fall en väldigt bra dag med mina kompisar och det var skönt med en dags avbrott i skolan. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback