Tre från dagen

Tre bilder som beskriver min dag hittils ganska bra. Först och främst så bestod ju de flesta lektioner i skolan idag av att diskutera det amerikanska valet. Har inte tänkt göta värsta utläggningen här men kan bara säga att jag tycker det är helt sinnesjukt att Donald Trump vann. Att han blir president i USA får mig att tappa hoppet om mänskligheten lite helt ärligt.
 
I alla fall, efter skolan har jag pluggat lite religion samt var på stan och köpte lite saker inför ikväll då det är halloweenfest. Mina kompisar kommer hit innan och så ska vi fixa oss tillsammans och sådär innan vi drar till Grace där festen är. Kommer bli skitkul, är jättetaggad!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback