Nystädat

Idag slutade jag redan innan tolv på grund av inställda lektioner, så så åkte jag direkt till gymmet och sen hem och åt lunch. Sen städade jag mitt rum vilket bilderna visar, dock bara ser ni några delar av rummet men ändå. Jag städar mitt rum väldigt ofta faktiskt men är lika snabb på att stöka ner det igen haha så det behövs. Utöver det har jag inte sett slutet på säsong 3 (finns 4 totalt) av The OC och jag kan säga att sista avsnittet ripped me apart. Jaja, imorgon är det fredag och jag och mina kompisar tänkte hitta på något kul på kvällen så det blir jättebra. Kram på er. 


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Amanda

Åh men så fint du har det!

2016-10-14 @ 10:19:13
URL: http://nouw.com/ammiesvardag

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback