Bra fredag

Fyra halvt oklara bilder från igår natt haha..
 
Äntligen helg hörrni! Jag hade en så himla bra, men fullrpäckad fredag igår. Vi slutade vid tolv och efter skolan åt jag lunch med Alex, Annie och Lois. Sen hade jag körlektion och efter den tog jag bussen till Lessebo för att träffa Julia, Ida och Lina. Vi hade en myskväll med tacos och film, vi såg bland annat Shutter Island som Leonardo Dicaprio är med i och fyfan vad den var obehaglig. 
 
I alla fall, vid lite efter 12 var jag tillbaka i Växjö och då mötte jag upp några andra kompisar för att gå ut, vilket blev så lyckat. Vi gick först till Sports men drog därifrån ganska snabbt för att gå till Kafé Deluxe istället där vi träffade på fler kompisar, och även lite annat roligt folk. Deluxe stängde vid tre och då drog vi hem, jag och Alex på våra cyklar vilket var ett äventyr i sig haha. Jag hade i alla fall en svinkul kväll och jag hoppas ni också hade det!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback