Sunday

Idag vaknade jag vid tio och direkt efter frukosten övningskörde jag med pappa. Sen städade jag mitt rum och efter det tog jag det fixade jag lite med en födelsedagstårta, den är väldigt enkel och i smakerna polkagris och choklad som ni ser på bilderna. Kommer troligtvis lägga upp bilder ikväll eller imorgon. Tårtan är till ikväll för lite släkt kommer hit och firar min födelsedag. Det är ju ganska exakt två månader sen jag fyllde år så vi är väldigt sena haha, men det har varit svårt att hitta en tid som passar alla. I alla fall, efter det var jag på gymmet och nu är jag tillbaka hemma och tar det lugnt bara, hoppas ni får en bra söndag. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback