Två från USA

I brist på annat bläddrade jag runt lite bland mina bilder och hittade dessa från Florida 2012, saknar så mycket. 
 
Idag efter skolan gick jag till stan och fikade med mina kompisar, de gjorde en skoluppgift och jag satt med som sällskap. Väldigt mysigt. Sen var jag lite snabbt på stan med Julia, fick med mig fyra grejer hem som jag kan visa imorgon eller så. Efter det gymmade jag och sen åkte jag hem, tog en powenap och åt kvällsmat. Nu sitter jag och tittar på Idol med familjen och sen har jag inga planer. Kram på er. 


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Amanda Jönsson

Så fina bilder!

2016-09-15 @ 11:35:17
URL: http://nouw.com/ammiesvardag

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback