Studentfest sport

Igår var det ju som sagt ytterligare än studentfest, temat denna gången var sport. Väldigt enkelt tema och ändå ganska kul så jag var nöjd. Vi förfestade med klassen hos Elias och sen vid lite efter tio gick vi till Grace. Precis som alla andra studentfester haha. Men hade jätteroligt som vanligt (trots att Elli inte var med), så det var en lyckad kväll! Idag kunde jag sova till halv nio för vi hade sovmorgon så det var jätteskönt, och förutom idrott så var skoldagen ganska lugn. Efter skolan sov jag lite och sen läste jag en svenskabok. Resten av kvällen borde jag förbereda mig för GA-opponering men jag tror inte det kommer hända. Ska nog bara chilla framför någon serie haha.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback