Lund update

Hej igen hörni, just nu ligger jag i sängen på patienthotellet och ska snart sova. Jag kom fram till Lund vid 12, så då tog jag mig till sjukhuset där jag hade tid 13.45 för förundersökning inför operationen. Så jag hade en hel del tid att döda men jag fick lite plugg gjort och såg på lite serier så det var inga problem.
 
Undersökningarna gick i alla fall bra och jag fick gå till hotellet vid halv fem ungefär. Då satt jag lite vid datorn och så och vid sju mötte jag upp mamma som åkt ner hit, så då åt vi middag på en väldigt mysig italiensk restaurang. Jag åt oxfilépasta som var supergod och sen en choklad-semifreddo med hallon till efterrätt som också var mycket bra. Sen gick vi tillbaka till hotellet, kollade lite på TV och nu ska jag som sagt sova snart. Imorgon är ju operationen så vi hörs efter den, vet inte riktigt när det blir men jaja. Kram på er och god natt.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback