Rastlös

Inget mer intressant att visa så ni får se Zara Larssons nya musikvideo istället om ni mot förmodan inte gjort det redan. 
 
Förlåt för lite dålig uppdatering denna helgen. Men jag har verkligen inte haft något intressant att dela med mig av då jag inte gjort någonting. Har bara varit hemma på grund av mitt öga, och kan ju säga att det varit den tråkigaste helgen på länge haha. I alla fall, nu tänkte jag städa mitt rum och mina sminkborstar för att dördriva lite tid, sen resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt igen. Imorgon har jag sovmorgon till 11 (<333) och sen på kvällen är det sudentfest!! Är jättetaggad, vi får se hur jag och mitt öga överlever natten men det ska nog gå bra haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback