Skolstart

Idag började skolan igen efter lovet, det var kul att träffa kompisarna igen men utöver det var det väl inte jätteroligt att vara tillbaka. Tycker om att vara i skolan men jag hatar allt plugg. Imorgon har vi matteprov som kommer gå åt helvete, vill inte ens tänka på det. På onsdag har vi en fem sidor lång analyserande uppsats som ska varar klar till engelskan, plus en filosofiläxa och på fredag har vi filosofiprov som jag inte ens börjat plugga på. Sen har vi säkert något mer som jag glömt bort just nu. Men jaja, jag kan hantera ganska mycket stress så jag känner mig egentligen inte stressad alls över allt plugg. Men det är bara så jäkla tråkigt haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback