Studentfest ikväll

Idag har varit en väldigt chill skoldag, hade typ inga lektioner och slutade tidigt så det var nice. Sen jag kom hem har jag fixat lite grejer och förberett inför ikväll. Det är ju studentfest och denna gången med temat rock. Tycker det är ett ganska bra tema förutom att jag äger exakt noll rockiga kläder. Men har lånat en tröja av Max, ett nitbälte av Kalle, en bandana av pappa och tagit sönder ett par gamla svarta jeans så det blir nog bra. Får/kan inte heller sminka mig alls runt ögonen på grund av operationen så jag tänker köra på solglasögon haha. I alla fall, Elli kommer hit senare ikväll och sen drar vi till en i klassen på förfest innan vi tar oss till Grace där festen är. Är jättetaggad och tror detta kommer bli en grym kväll!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback