Valentines

Glad alla hjärtans dag allihopa ♥ Vet att det finns väldigt mycket delade meningar om denna dag. Självklart ska man visa kärlek till sina nära och kära varje dag, men det är väl ändå fint att det finns en dag som är lite extra och som gör en påmind liksom. Så känner jag i alla fall. Jag själv har haft en väldigt bra dag. Efter skolan gymmade jag, gick lite snabbt på stan och sen åkte jag hem. Lite innan fem hämtade Alex mig med sin bil som kommit tillbaka från verkstaden (<3) och så åkte vi till Annie och Lois med några fler kompisar där vi firade alla hjärtans dag som singlar haha. Vi lagade tacos, kollade på en romantisk komedi och sen åt vi chokladdoppade frukter med vaniljglass. Det var sjukt gott och en jätterolig kväll. Hoppas ni hade en fin dag ni också, kram. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback