2016 - november + december

November - Hade fortfarande höstlov och spenderade mycket tid med kompisar, årets första snö kom, Trump vann presidentvalet i USA och det var dags för nästa studentfest med halloweentema. Hade så roligt även denna gången! Jag spenderade en rolig helg på Öland med mina kompisar, såg Fantastic Beasts and Where to Find Them på bio med Annie och Lois och kollade mycket på Pretty Little Liars. Åkte till Malmö med skolan, firade första advent med Annie och Lois och julkänslorna började infinna sig. 
 
December - December var en väldigt fullspäckad månad, men jag hade väldigt roligt. Skåpspynttävlingen i skolan drog igång i samband med julen, jag började jobba på myNanny, jag och min familj hade vår årliga julgodisfest med våra familjekompisar, jag gick på skolans Luciatåg i kyrkan och julpyntade massor. Sista skolveckan blev jag svinförkyld och halvsjuk men jag lät inte det stoppa mig från att varken jobba, gå på den tredje studentfesten eller att gå på Håkan Hellströms konsert i Malmö som var superbra. Var helt slutkörd efter den veckan så jullovet kom väldigt lägligt. Firade julafton med släkten vilket var supermysigt, hade mini-jul med mina kompisar och avslutade sedan året med ett jättelyckat nyårsfirande med massa fina människor!
 
Nu var årsresumén av 2016 slut. Tycker generellt att det har varit ett bra år. Klart att det har hänt lite skit och tråkiga saker. Men har samtidigt haft så himla bra stunder, roliga upplevelse, stunder jag gråtit av skratt och jag kommer ha såå många minnen från detta året! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback