För mycket skola

I brist på bilder och tid får det bli en låt även idag, lyssnade på denna senast för två minuter sen och tycker den är jättebra. 
 
Just nu sitter jag på ett fik och pluggar lite. Jag slutade skolan lite efter två och då gymmade jag först i någon timme. Sen dess har jag suttit hä och skrivit en egnelskauppgift som ska in ikväll. Hade inte börjat innan men blev klar för en stund sen så det känns bra. Nu ska jag snart sticka och jobba till halv åtta, och sen när jag kommer hem blir det mer pluggande. Vi har så jäkla mycket hela tiden just nu så det suger ju. Dessutom är det snart deadline för gymnasiearbetet och jag har ganska mycket kvar. Men jag löser det, det gör jag alltid haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback