Latest

Här har ni de senaste dagarna genom mobilen, har haft det jätteroligt. I förrgår fotade jag med Lois, vi dog av kyla men det blev fina bilder. Sen kom Alex och då åkte vi hem till mig, träffade Sofia en stund och bara snackade typ. Igår på kvällen var jag och min familj på middag hos mormor och morfar och sen mötte jag upp Alex, Coffe, Tobbe och Sofia hemma hos henne. Vi gjorde lite allt möjligt och vid tolvtiden på natten tog vi bilen och körde runt lite, åt på Donken (tror det blivit totalt 4 eller 5 besök där de senaste dagarna haha), dunkade musik osv. Tillslut var det bara jag och Sofia kvar och då åkte vi till Teleborg för att träffa upp några fler som vi hängde med ett tag innan vi åkte tillbaka hem igen. Kom hem vid fyra på morgonen så är lite trött idag men det är det värt, har haft jätteroliga dagar. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback