Mysig fredag

Förlåt så mycket för jättedålig uppdatering. De senaste dagarna har basically bestått av skolan, gymmet, jobbet och pluggande. Så den lilla tiden jag haft över till annat ville jag inte lägga på att blogga, så jag tog en lite paus på tre dagar. I alla fall, igår hade jag en jättemysig dag med mina kompisar. Men först efter skolan var jag och hämtade min nya mobil, en iphone 7 vilket känns jättebra då min förra mobil började ge upp haha. Vid fem mötte jag upp mina kompisar och sen gick vi och åt middag på Rosegarden. Vi åt deras buffé allihopa och det var godare än vad jag minns det så jag var mycket nöjd. Efter det hade vi lite planer att gå på bio men vi skippade det och gick hem till annie och Lois istället där vi spenderade resten av kvällen. Hade en jättemysig fredag i alla fall, hoppas ni också hade det bra. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback