Bra kväll

Igår hade jag en så rolig kväll! Jag åkte hem till Sofia lite innan nio tillsammans med massa andra. Så vi hade förfest hos henne innan vi drog oss ut till Grace. Vi stannade till stängning och jag hade jätteroligt! Sen avslutade vi med kebab och pizza (jag åt dock inget) innan vi gick hem igen. Somnade vid fem typ och vaknade flera gånger så det blev inte många timmars sömn inatt, men det var det värt.
 
Idag var jag först på Grand med min familj för att inhandla lite nya skidgrejer, sen åt vi lunch på Grilleriet vilket så gott. Efter det åkte jag hem till Ida där även några till kompisar var. Vi satt mest och snackade vilket var mysigt. Hoppas ni också har haft en bra helg hittils, kram. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback