Fredag

Idag är det äntligen fredag vilket känns jätteskönt. Inte för att det har varit en speciellt jobbig vecka men ändå. Vi slutade i alla fall tidigt som vanligt men jag åt lunch i skolan med mina kompisar. Efter skolan hämtade jag ut ett paket och sen har jag fixat lite grejer. Ikväll ska jag ut och äta med mina kompisar vilket ska bli väldigt mysigt och gott. Sen sover Elli hos mig och imorgon ska vi upp tidigt för att skriva högskoleprovet, yey.. Inte det roligaste att göra en lördag men det kan väl vara bra haha. Har inte förberett mig mycket alls men jag hoppas det går bra. Jaja, en sak i taget och nu fokuserar jag på att ha en bra fredagskväll istället :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback