Ny vecka

Idag hade jag sovmorgon till elva vilket var superskönt. Sen hade vi två lektioner innan vi slutade. Då gick jag och fikade med Elli, Annie och Lois, som varje måndag haha. Väldigt mysigt var det i alla fall. Sen åkte jag hem och sen dess har jag inte gjort så mycket speciellt. Imorgon är det ingen vanlig skoldag för det är rytmikshow större delen av dagen. Det är något alla treor på skolan går, så varje klass förbereder och gör varsitt eget dansnummer typ. Så imorgon är det uppvisning vilket ska bli väldigt kul faktiskt. Både att själva uppträda (även om det är lite nervöst såklart) men också att se alla andras danser. Så vi får hoppas att allt går bra, men det tror jag :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback