Rytmikshow och Zack's

Idag var det ju som sagt dags för rytmikshow på skolan. Det var jätteroligt, både att se de andra klassernas framträdande men jag tyckte det var väldigt kul att uppträda själva också. Alla (i princip) var i alla fall väldigt duktiga och det känns lite tråkigt att detta är över nu, det har ju ändå varit något man jobbat på i flera månader haha. Och trots diskussioner och problem i början så tycker jag att vår klass slutresultat blev väldigt bra ändå :) I alla fall, efter showen hade vi väldigt lång håltimme så jag och mina kompisar åt lunch på Zack's innan vi hade vår sista lektion. Efter skolan gymmade jag men utöver det har jag inte gjort så mycket. Ikväll är det massa bra på TV så det är väl de enda planerna jag har haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback